čtvrtek 17. dubna 2008

Kaťáci






Chtěl jsem dohonit to, co jsem zameškal před víc než čtvrtstoletím. Tenkrát jste mě ssebou nevzali, parchanti.) Už ani nevím proč. Každopádně jsem to nedohonil. Zapomněl jsem doma sako i čínský kecky za devět pětek. Ani na sedadlo bych už nevylezl. I když mohl jsem. Byl jsem v tom překvapivě plným sále skoro nejmladší. Ale Olda byl včera spíš za filozofa a dědkovi nebylo přes ten jeho přerostlej knír a nejspíš falešný zuby skoro rozumět. Navíc odehráli celej večer v sedě na židlích, takže jejich pověstný kreace pravá-levá nevábily k pódiu hroziče s pěti a víc křížema na hrbu. Ale i tak jsem si ty starý stokrát provařený fláky rád poslechnul.

Takže "někdy příště" a "díky. díky moc." .)

4 komentáře:

cabbage řekl(a)...

...my jsme tenkrát taky nevyskakovali na židle (křesla), protože to bylo v divadle a nehodilo se to. Už tehdá jsme byli slušně vychovaní chlapci!

prcak řekl(a)...

prcak!
;)
caune
tak nekdy pristeeeeee :)

Unknown řekl(a)...

caune, kdo je jaruna?

ja.runa řekl(a)...

:-#